Tarnetingimused

Diamande veebipoest saab pakke tellida Eesti Vabariigi aadressidele.


Valida saab erinevate teenusepakkujate ja transpordiviiside vahel:


Itella SmartPOST pakiautomaat - hind 2.99€ / Alates 25€ ostust TASUTA!

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1–5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. 

Automaadid paiknevad kaubanduskeskustes ja on ligipääsetavad majas asuva toidukaupluse lahtiolekuaegadel.


Omniva pakiautomaat - hind 2.35€ / Alates 25€ ostust TASUTA!

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1–5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. 

Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude vahetus läheduses.


Omniva kuller - hind 4.30€ / Alates 50€ ostust TASUTA!

Tooted tuuakse kulleriga Teie valitud aadressile 1–5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kuller võtab Teiega telefoni teel ühendust ning lepib kokku sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.


Omniva / Eesti Posti postkontor - hind 3.68 / Alates 50€ ostust TASUTA!

Tellitud kauba saab postkontorist kätte 1–5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui kaup jõuab postkontorisse, saadetakse Teile SMS sellekohase teavitusega.


Klient on kohustatud säilitama Toote pakendil oleva triipkoodi kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks nimetatud triipkoodi.


Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel.

Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.


Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@diamande.ee 


Diamande / Sansaaro OÜ